HINTA 

Kaikki hinnat on ilmoitettu sekä nettisivuilla että ostettaessa myyjien kautta ja ne sisältävät 24 % arvonlisäveron. 

OSTAMINEN 

Tehdessäsi tilauksen joko verkkokauppamme tai myyjän kautta, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun ostat myyjän kautta, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi 12 tunnin sisällä ostohetkestä sekä tekstiviestin Svealta, jossa on 48 tuntia voimassa oleva maksulinkki. Vahvistaaksesi maksun, avaa tekstiviestin linkki, seuraa ohjeita, valitse maksutapa ja viimeistele ostoksesi. Huomioithan, ettei myyjä voi tehdä tilaukseen muutoksia enää sen jälkeen, kun olet maksanut tilauskesi. Tee toivotut muutokset ennen maksua.  

MAKSUTAPA 

Tehtyäsi tilauksen saat Svealta tekstiviestin, jonka linkistä pääset valitsemaan maksutavan. Voit valita maksutavaksi laskun, korttimaksun, verkkopankin tai osamaksun.  

Mikäli ostat verkkokaupastamme, maksutapa valitaan heti tilausta maksettaessa. Jos valitset maksutavaksi laskun, saat laskun sähköpostiisi päivä sen jälkeen, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Maksuaika on 30 päivää. Tällä hetkellä emme veloita laskutuslisää. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja laskusi on vielä aktiivinen, voit ottaa yhteyttä Sveaan ja pyytää eräpäivän siirtämistä. Voit ottaa Sveaan yhteyttä myös muissa laskuasi koskevissa kysymyksissä. Vastaat asiakkaana itse omasta laskustasi ja pääset aina tarkistamaan oman laskusi tilanteen kirjautumalla Svean sivuille pankkitunnuksillasi. 

Maksuasioissa voit olla yhteydessä myös suoraan Sveaan puhelimitse 09 4242 300. 

TOIMITUKSET JA RAHTIKULUT 

Toimitusten rahtikulut ovat 6,90 €, kun ostat verkkokaupastamme ja 5,90 €, kun ostat myyjän kautta. Paketit toimitetaan Postin toimesta. Tilauksen toimituksessa kestää keskimäärin 3-5 arkipäivää laskettuna siitä hetkestä, kun olet tehnyt tilauksen. Mikäli tilauksesi sisältää jälkitoimituksessa olevia tuotteita, näet arvioidun toimitusajan tilausvahvistuksestasi. Jos samassa tilauksessa olevia tuotteita joudutaan toimittamaan erikseen esimerkiksi jälkitoimituksen takia, veloitetaan sinulta toimituskulut vain ensimmäisestä toimituksesta. House of Lola vastaa muiden toimitusten rahtikuluista. 

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit lähettää tuotteen meille takaisin samassa postituspussissa, jossa vastaanotit tilauksesi. Muistathan tehdä palautusilmoituksen. Kotisivumme oikeasta alakulmasta löydät punaisen pallon, jota klikkaamalla pääset täyttämään sähköisen palautusilmoituksen näytölle auenneen ikkunan alareunasta kohdasta ”palautus”. Täytä lomakkeeseen pyydetyt tiedot. Liimaa tilauksesi mukana tullut palautusetiketti paketin päälle ja lähetä paketti meille. Sinun ei tarvitse laittaa mitään tietoja pakettiin. 

Jos tilauksen mukana tullut palautusetiketti on kadonnut, ole yhteydessä Lolan asiakaspalveluun kotisivujen oikeassa alareunassa olevan punaisen ”tarvitsetko apua”-pallon kautta tai s-postitse asiakaspalvelu@houseoflola.fi.

Ole meihin yhteydessä, mikäli sinulla on kysyttävää. 

Noutamattomista tilauksista, jotka palautuvat varastollemme, veloitetaan postikulut. 

HUOM! Myyntikauden aikana emme pysty yhdistelemään tilauksia ja täten myöskään tilausten postikuluja. Tämä tarkoittaa sitä, että postikulut lisätään aina tilaukseen. 

VAIHTO-OIKEUS 

Sinulla on asiakkaana kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuote siitä laskien, kun vastaanotat tilauksesi. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja uudenveroinen sekä mieluiten alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarkistamme kaikki meille palautetut tuotteet. Kuluttaja vastaa mahdollisesta tuotteen arvon alenemisesta, jos hän on käsitellyt tuotetta sen käyttötarkoituksesta poiketen. 

Vastaat tavaraa vaihtaessasi tai palauttaessasi palauttamisesta aiheutuvista postikuluista ja House of Lola maksaa vaihdon yhteydessä postikulut sinulle postitettavasta uudesta tuotteesta. Mikäli palautat kortilla maksamasi tuotteen, rahat palautetaan sille kortille, jolla tilaus on maksettu. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskua muutetaan tai se mitätöidään palautuksesi käsittelyn yhteydessä. Kokonaisuudessaan maksetun laskun takaisin maksamisesta vastaa Svea. 

Sukilla ja alusvaatteilla on vaihto- ja palautusoikeus vain, jos ne ovat avaamattomina alkuperäisissä pakkauksissaan. 

Kun ostat myyjän kautta, sinulla on mahdollisuus premiumlahjaan. Kun tilauksesi loppusumma ylittää 160 €, tilaukseesi lisätään ilmainen premiumlahja. Mikäli muutat tilaustasi tai palautat tilauksestasi jotain niin, että loppusumma alittaa 160 euron rajan, premiumlahja tulee palauttaa. Vaihtoehtoisesti premiumlahjan hinta voidaan myös veloittaa sinulta, mikäli haluat pitää tuotteen. Sama koskee sesonkien aikana olevia kampanjoita, joissa asiakas on oikeutettu lahjaan, kun hän ostaa tietyllä summalla. 

14 vuorokauden vaihto-oikeus koskee myös aletuotteita. 

REKLAMAATIO TAI VÄÄRÄ TUOTE 

Ensisijainen toimintatapa vialliselle tuotteelle on sen korjaus, mikäli se on mahdollista. Jos vikaa ei voida korjata, lähetämme sinulle uuden tuotteen. Vaihtoehtoisesti teemme sinulle hyvityksen tuotteesta, mikäli tuote on loppuunmyyty emmekä pysty toimittamaan sinulle uutta tuotetta. Reklamaatiotapausten käsittelyyn tarvitsemme aina kuvan viallisesta tuotteesta. Vastaamme reklamaatiotapauksissa postikuluista, lisätietoja saat olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@houseoflola.fi tai kotisivuilta kohdasta ”tarvitsetko apua”.. 

Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, olethan meihin yhteydessä 14 vuorokauden sisällä siitä, kun paketti on saapunut sinulle, niin autamme sinua parhaamme mukaan. House of Lola maksaa sekä väärän tuotteen palauttamisesta aiheutuvat postikulut että uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut. 

HENKILÖTIEDOT 

Oston yhteydessä tilaajatiedot rekisteröidään, jotta voimme käsitellä tilauksen. Tilaajatietojasi ei luovuteta ulkopuolisille. Tilauksesi yhteydessä sinut rekisteröidään asiakkaaksemme ja saat meiltä uutiskirjeen sähköpostiisi. Mikäli et toivo uutiskirjettä, voit poistaa itsesi postituslistoiltamme sähköpostin kautta. Linkki uutiskirjeen peruuttamiseen löytyy sähköpostiviestin alareunasta. 

Jos asiakkaana valitset maksutavaksi laskun, tehdään luottotietojen tarkistus. Luottotietokumppanimme ei ilmoita pankeille tai muille osapuolille, jos luottotietotarkistus on tehty. 

YHTEYSTIEDOT

Jos sinulla on kysyttävää palautuksestasi/reklamaatiostasi, voit aina ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@houseoflola.fi

Etsitkö lähinnä olevaa noutopistettä? (tarkista linkistä seurantakoodilla mistä pakettisi on noudettavissa) 

Jos sinulla on lisää kysyttävää, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa: 

asiakaspalvelu@houseoflola.fi 


#houseoflolafi

Käytä kuvissasi hästägiä #houseoflolafi ja seuraa meitä Instagramissa niin pysyt ajan tasalla

We care

Manufactured in Europe
Design by women for women
Personal customerservice
Highquality fabrics

MEISTÄ

Tervetuloa House of Lolalle!

Olemme muotiyritys, joka myy naisten vaatteita ainutlaatuisille naisille.

Teemme vaatteita, jotka ovat mukavia ja armollisia vartalollemme sekä kurveillemme. Valmistamme vaatteemme korkealaatuisista materiaaleista Euroopassa tehtailla, joiden kanssa meillä on pitkät sekä hyvät suhteet. Vaatteemme sopivat niin työpalavereihin, arkeen kuin juhlaankin, ja niissä voi tuntea itsensä kotoisaksi missä vaan.

Meidän toiveemme on, että löydät tuotteistamme juuri ne luottovaatteet, jotka säilyvät käytössäsi pitkään. Sellaisia vaatteita, joissa tunnet olosi mukavasti, ja joita haluat käyttää yhä uudelleen. Toivotamme sinut tervetulleeksi House of Lolan maailmaan. Meillä voit valita itse, teetkö ostoksesi webshopissa, vai otatko yhteyttä yhteen mahtavista myyjistämme. Jos haluat lisää tietoa tai tavoittaa myyjämme, otathan yhteyttä asiakaspalvelijoihimme. He ovat upeita!

TIETOA MEISTÄ

Rakastamme muotia Tietoa meistä