ASIAKASPALVELU
Voit olla yhteydessä meihin laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@houseoflola.fi. Palvelemme sinua ilolla!
Vastaamme viesteihin mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin vuorokauden kuluessa.
TERVETULOA ASIAKASPALVELUUN!
FAQ
Tilaus ja toimitus
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Tilatessasi myyjän kautta, toimituskulut ovat 5,9 EUR. Jos teet ostoksia verkkokaupan kautta, toimituskulut ovat 6,9 EUR.
Voinko muuttaa/peruuttaa tilaukseni?
Jos et ole vielä hyväksynyt tilaustasi tai valinnut laskua maksutavaksi, voimme tehdä siihen muutoksia. Voimme peruuttaa tilauksesi niin kauan kuin sitä ei ole lähetetty varastoltamme. Ota yhteyttä myyjääsi tai laita viestiä sähköpostiin asiakaspalvelu@houseoflola.fi, ja autamme sinua.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Lähetämme tilaukset varastoltamme pääsääntöisesti yhden tai kahden arkipäivän kuluessa.
Voinko valita toimituspisteen?
Tällä hetkellä jakelupiste valitaan automaattisesti postinumerosi perusteella.
Voinko muuttaa toimitusosoitettani?
Hyväksyessäsi tilauksen saat valittua toimitusosoitteen. Sen jälkeen toimitusosoite ei ole enää muutettavissa.
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Roskapostikansio kannattaa aina tarkistaa kaiken varalta. Jos siitäkään ei ole, ota yhteyttä myyjääsi tai asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Voinko saada kotiinkuljetuksen?
Kotiinkuljetus ei tällä hetkellä ole valittavissa toimitusvaihtoehdoissamme.
Missä tilaukseni on?
Jos on kulunut yli 2 viikkoa siitä, kun tilauksesi lähetettiin varastoltamme, etkä ole vielä saanut sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mistä löydän vaatteiden mittataulukot?
Myyjämme auttavat sinua ilolla mittoihin liittyvissä kysymyksissä. Mikäli sinulla ei ole yhteyttä myyjään, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Missä Lola-vaatteet valmistetaan?
Kaikki tuotantomme tapahtuu Euroopassa.
Vaihto, palautus ja reklamaatio
Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, voit pakata tuotteen/tuotteet, ja liimata paketin päälle tilauksen mukana tulleen palautusetiketin.
Mikäli palautusetiketti on hävinnyt, ei hätää! Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, ja he kertovat sinulle, miten toimitaan.
On mahdollista palauttaa useampia tilauksia samassa paketissa.
Palautushinta on 6,90 EUR. Vähennämme palautuskulun palautettavasta summasta.
Mitä teen, jos haluan vaihtaa tuotteen?
Vaihdot tapahtuvat pääsääntöisesti myyjiemme kautta. Ole yhteydessä myyjääsi, ja hän tekee sinulle uuden tilauksen vaihtotuotteesta. Voit palauttaa toisen tuotteen normaalien palautuskäytänteiden tavalla. Perimme myös vaihdossa palautusmaksun, mutta uusi tuote saapuu sinulle postikuluitta.
Jos olet ostanut tuotteen webshopistamme, voit tehdä uuden tilauksen sitä kautta. Mikäli uusi tilaus tehdään 7 vuorokauden kuluessa ensimmäisen paketin vastaanottamisesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ja poistamme toimituskulut uudesta vaihtotilauksestasi.
Reklamaatio
Reklamaatiotapauksissa pyydämme sinua ottamaan kuvan tuotteesta ja mahdollisesta virheestä, ja lähettämään sen asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@houseoflola.fi. Lähtökohtaisesti tuote korvataan aina uudella tuotteella.
Kuinka pitkä palautusoikeus on?
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Kuinka paljon palautus maksaa?
Paketin palauttaminen meille maksaa 6,90 EUR.
Kuinka kauan minulla on oikeus reklamaatioon?
Ole aina meihin yhteydessä, mikäli sinulla on kysymyksiä Lola-vaatteistamme. Pyrimme aina toimimaan asiakkaidemme etu edellä.
Mitä teen, jos olen saanut väärän tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.
Maksaminen
Miten muutanlaskuni eräpäivää?
Kaikkia laskuja koskevissa asioissa meitä palvelee Svea. Olethan laskuihin liittyvissä asioissa yhteydessä suoraan Sveaan. Löydät Svean asiakaspalvelun yhteystiedot osoitteesta svea.fi.
Olen palauttanut tuotteen, mutta en ole saanut hyvitystä, mitä minun pitäisi tehdä nyt?
Mikäli hyvitystä ei ole tullut palautuksen lähetyspäivästä kahden viikon kuluessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Mistä maksutavoista voin valita?
Maksutapavaihtoehtomme ovat tällä hetkellä lasku, korttimaksu, suora verkkopankkimaksu ja osamaksut. Kaikki maksuvaihtoehdot hoituvat Svean kautta.
Maksulinkkini ei toimi, mitä teen?
Kokeile kopioida maksulinkki tietokoneella. Jos maksulinkin vastaanottamisesta on kulunut yli 48 tuntia, se on vanhentunut. Ota yhteyttä myyjääsi tai asiakaspalveluumme saadaksesi uuden linkin.
Myyjä
Mitä teen, jos haluan itse myyjäksi?
Jos olet kiinnostunut tulemaan myyjäksi ihanaan porukkaamme, voit laittaa hakemuksen osoitteeseen hakemus@houseoflola.fi.
Miten saan yhteyden myyjään?
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joka ohjaa sinut sinua lähimpänä olevalle myyjälle. Saat myös suoraan yhteyden myyjään laittamalla hänelle sähköpostia etunimi.sukunimi@houseoflola.fi.
Miksi on etujeni mukaista ostaa myyjän kautta?
Myyjän kautta ostamisessa on monia etuja. Ostaessasi myyjältä toimitusmaksu on halvempi kuin webshoptilauksessa. Myyjän kautta sinulla on myös mahdollisuus ihastuttaviin lahjoihin, jos ostat tietyllä summalla tai toimiessasi House of Lola -kutsujen emäntänä. Saat henkilökohtaista palvelua, sekä neuvoja materiaaleista, kokoluokista ja vaatteista myyjiltämme, jotka ovat Lola-ammattilaisia.
Ota yhteyttä
Miten voin ottaa yhteyttä?
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@houseoflola.fi.
Myyjään saat yhteyden laittamalla hänelle sähköpostia osoitteeseen etunimi.sukunimi@houseoflola.fi.
Tietosuojakäytäntömme
Yleiset ostoehdot (Svea)
ostoehdot
- Koti
- ASIAKASPALVELU
0 tuotetta