Kontakta oss

Kära Lola-kund!

Du som kund är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst när du har frågor runt dina beställningar t.ex. storlekar eller leveransinformation, vi finns här för dig!

Sök gärna svar på din fråga i vår FAQ innan du kontaktar oss. Till FAQ >>

Telefontiden till kundtjänst är helgfri måndag - torsdag 9.00 - 12.00.
Vårt kundtjänstnummer är: 010 178 51 10

För att kontakta vår Kundtjänst fyller du i ett webformulär. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VÅR KUNDTJÄNST

Vårt mål är att besvara dig inom 48 timmar helgfria dagar. Svaret kommer i det ärende som du skapat. För att fortsätta kommunicera med oss i samma ärende väljer du att svara i själva ärendet (du kan inte bara svara på mailet).

OBS! Under reaperioder har vi svårt att slå ihop ordrar och möjliggöra samfrakt. Detta innebär att en order är en fraktkostnad för kund.


Information

Vi tar aldrig kontakt med dig och ber om kontaktuppgifter/bankinformation. Klicka aldrig på någon länk eller lämna era uppgifter till någon som utger sig för att vara oss. Vid tävlingen tar vi kontakt med dig via direktmeddelande på Instagram eller Facebook.

Fakturafrågor

Har du frågor som gäller din faktura är du välkommen att vända dig till vår samarbetspartner Svea som handhar alla våra fakturor. Information hittar du för Svea: www.svea.com Du kan också nå dem på 08 51493113 eller e-post kundtjanst.sveawebpay@sveaekonomi.se.

Om du tidigare har handlat och fått Klarna som betalsätt är du välkommen att kontakta vår kundsupport om du har några frågor och funderingar. Det går även bra att kontakta Klarna direkt www.klarna.se eller ring 08-12012010.

Vår adress

House of Lola
Happydress AB
Box 155
745 23 ENKÖPING

Vårt organisationsnummer

556752-4300