Vaihdot ja palautukset

Vaihdot ja palautukset

Köpvillkor på svenska



Vaihdon / palautuksen tekeminen

Täytä pakettisi mukana tullut vaihto- ja palautuslomake ja laita se palautuspussiin yhdessä sen vaatteen kanssa, jonka haluat vaihtaa tai palauttaa. Tilausnumerosi löytyy tilausvahvistuksesta.

Lähetä paketti palautuslomakkeelta löytyvään osoitteeseen

House of Lola
Teollisuustie 9
04300 Tuusula
Suomi

Viikon 26 aikana henkilöstömme asiakaspalvelussa, logistiikassa ja varastolla tekevät valmisteluita syysmallistoa varten. Tämä tarkoittaa sitä, että toimitusaikamme ovat hieman normaalia pidemmät.

Ethän unohda postimaksua. Vaihdon tai palautuksen yhteydessä vastaat palauttamisesta aiheutuvista postikuluista. Kun vaihdat tuotteen toiseen tuotteeseen tai eri kokoon, maksamme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.

Jos palautuspussi jostain syystä puuttuu saamastasi paketista, voit pakata vaatteen johonkin muuhun puhtaaseen ja kuivaan pakkaukseen.


Myyjän kautta ostettaessa asiakkaalla on mahdollisuus saada myyjältä kotikutsulahja. Tämä koskee tilauksia, joiden yhteissumma on yli 120 €. Jos ostosten loppusumma jää tuotteiden palauttamisen vuoksi alle 120 €, myös kotikutsulahja tulee palauttaa tai siitä lähetetään asiakkaalle lasku.

Vaihdon / palautuksen käsittely

Huom! Meillä on tällä hetkellä hieman normaalia pidempi käsittelyaika
vaihdoissa ja palautuksissa, olemme teihin yhteydessä heti kun palautuksenne on käsitelty.
Otamme sinuun yhteyttä, kun olemme käsitelleet vaihtosi tai palautuksesi. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, muutamme laskuasi tai mitätöimme sen ja lähetämme sinulle sähköpostitse uuden laskun. Jos olet maksanut kortilla ja palautat tuotteita, rahat palautetaan sille kortille, jolla lasku on maksettu. Vaatteet, jotka eivät ole palautuskelpoisessa kunnossa, lähetetään takaisin asiakkaalle.

Alennustuotteiden ostaminen

Alennustuotteita koskee normaali 14 päivän peruuttamisoikeus.

Reklamaatio ja väärä tuote

Mikäli tuote on virheellinen, yritämme mikäli mahdollista ensimmäisenä korjata virheen. Jos virhettä ei voida korjata, saat mahdollisuuksien mukaan uuden tuotteen tai rahasi takaisin. Jos vaatetta/tuotetta on käytetty, se tulee pestä/puhdistaa ennen palauttamista.

Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä 14 päivän kuluessa toimituksesi saapumisesta niin autamme sinua parhaamme mukaan. Jos olet saanut väärän tuotteen, House of Lola maksaa sekä väärän tuotteen palauttamisesta aiheutuvat postikulut että uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.
Vastaamme reklamaatiotapauksissa postikuluista, lisätietoja saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksestasi/reklamaatiostasi, voit aina ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@houseoflola.fi tai puhelimitse 010-666 7574.

Puhelinpalvelumme on avoinna arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 10.00–16.00