Ostoehdot

Ostoehdot

Köpvillkor på svenska



Sinulla on asiakkaana kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus siitä lukien, kun vastaanotat tilauksesi. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja uudenveroinen sekä mieluiten alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarkastamme kaikki meille palautetut tuotteet. Kuluttaja vastaa mahdollisesta tavaran arvon alenemisesta, jos hän on käsitellyt tavaraa muulla tavalla kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

Vastaat tavaraa vaihtaessasi tai palauttaessasi palauttamisesta aiheutuvista postikuluista ja House of Lola maksaa vaihdon yhteydessä postikulut sinulle postitettavasta uudesta tuotteesta. Mikäli palautat kortilla maksamasi tuotteen, rahat palautetaan sille kortille, jolla tilaus on maksettu. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskua muutetaan tai se mitätöidään palautuksesi käsittelyn yhteydessä. Kokonaisuudessaan maksetun laskun takaisin maksamisesta vastaa Klarna.

Toimituskulut Suomeen on 9 Eur ostettaessa webshopin kautta, ja 7,5 Eur kotimyynnin kautta

MAKSUTAPA

Voit maksaa ostoksesi kortilla (VISA tai Mastercard) tai laskulla.
Webshop tilauksissa maksutapa valitaan suoraan kassalla. Kotimyynnissä tilausvahvistuksen mukana tulee maksulinkki, jonka kautta voit halutessasi maksaa tilauksesi kortilla. Mikäli maksulinkkiä ei käytetä tilaus muuttuu automaattisesti laskulle, joka luodaan kun tilaus toimitetaan. Jos valitset maksutavaksi laskun, tilaukseen tulee 2€ laskutuslisä. Laskuttajana toimii Klarna ja lasku lähtetään sähköpostiin kun tilaus aktivoidaan varastollamme. Maksuehdot 14 päivää.


1) Laskun eräpäivän siirtäminen

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja laskusi on vielä aktiivinen, voit ottaa yhteyttä Klarnaan ja pyytää eräpäivän siirtämisestä, kunnes asiasi on käsitelty. Voit ottaa Klarnaan yhteyttä myös muissa laskuasi koskevissa kysymyksissä. Vastaat asiakkaana itse omasta laskustasi.

2) Vaihdon / palautuksen tekeminen

Täytä pakettisi mukana tullut vaihto- ja palautuslomake ja laita se palautuspussiin yhdessä sen vaatteen kanssa, jonka haluat vaihtaa tai palauttaa. Tilausnumerosi löytyy tilausvahvistuksesta.

3) Lähetä paketti palautuslomakkeelta löytyvään osoitteeseen

House of Lola
Teollisuustie 9
04300 Tuusula
Suomi

Ethän unohda postimaksua. Vaihdon tai palautuksen yhteydessä vastaat palauttamisesta aiheutuvista postikuluista. Kun vaihdat tuotteen toiseen tuotteeseen tai eri kokoon, maksamme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.

Jos palautuspussi jostain syystä puuttuu saamastasi paketista, voit pakata vaatteen johonkin muuhun puhtaaseen ja kuivaan pakkaukseen.


Myyjän kautta ostettaessa asiakkaalla on mahdollisuus saada myyjältä kotikutsulahja. Tämä koskee tilauksia, joiden yhteissumma on yli 120 €. Jos ostosten loppusumma jää tuotteiden palauttamisen vuoksi alle 120 €, myös kotikutsulahja tulee palauttaa tai siitä lähetetään asiakkaalle lasku.

4) Vaihdon / palautuksen käsittely

Otamme sinuun yhteyttä, kun olemme käsitelleet vaihtosi tai palautuksesi. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, muutamme laskuasi tai mitätöimme sen ja lähetämme sinulle sähköpostitse uuden laskun. Jos olet maksanut kortilla ja palautat tuotteita, rahat palautetaan sille kortille, jolla lasku on maksettu. Vaatteet, jotka eivät ole palautuskelpoisessa kunnossa, lähetetään takaisin asiakkaalle.



5) Alennustuotteiden ostaminen

Alennustuotteita koskee normaali 14 päivän peruuttamisoikeus.

6) Reklamaatio ja väärä tuote

Mikäli tuote on virheellinen, yritämme mikäli mahdollista ensimmäisenä korjata virheen. Jos virhettä ei voida korjata, saat mahdollisuuksien mukaan uuden tuotteen tai rahasi takaisin. Jos vaatetta/tuotetta on käytetty, se tulee pestä/puhdistaa ennen palauttamista.

Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä 14 päivän kuluessa toimituksesi saapumisesta niin autamme sinua parhaamme mukaan. Jos olet saanut väärän tuotteen, House of Lola maksaa sekä väärän tuotteen palauttamisesta aiheutuvat postikulut että uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat postikulut.
Vastaamme reklamaatiotapauksissa postikuluista, lisätietoja saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksestasi/reklamaatiostasi, voit aina ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@houseoflola.fi tai puhelimitse 010-666 7574.

Puhelinpalvelumme on avoinna arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 10.00–16.00


Etsitkö lähinnä olevaa noutopistettä? (tarkista linkistä seurantakoodilla mistä pakettisi on noudettavissa)


Tästä löydät nouto- ja palautuspisteet!




Jos sinulla on lisää kysyttävää olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa:
asiakaspalvelu@houseoflola.fi